Stáhnout publikaci
Sektor

Zábava a volný čas

Doporučený obsah na zlatém podnose funguje

Umístění v sektoru
Pořadí a posun
v sektoru
Značka Celkové
umístění
Meziroční
posun
01 = Spotify 7 +40
02 = Netflix 25 +24
03 + CineStar 35 +40

Sektor zábava a volný čas letos dosáhl největšího zlepšení CX skóre.

Platformy si v posledním roce daly záležet na personalizovaném obsahu, který divákům naservírovaly rovnou na domovskou stránku, a ušetřily jim tak útrapy s výběrem.

Všechny subsektory investují do zlepšení kvality služeb, ať už pomocí rozšiřování digitálních služeb a obsahu, nebo koupí nových technologií. Tím zvyšují očekávání zákazníků, které je nutné naplnit prozákaznickým přístupem ve všech komunikačních kanálech.

Stupně vítězů v sektoru znovu dokazují, že naslouchání zákazníkům je klíčovým faktorem pro úspěch značky.

Hlavní poznatky

  • Mezi značkami jsou velké rozdíly. Úroveň aplikací, nabídka obsahu a ceny přímo ovlivňují loajalitu zákazníků.
  • Přívětivost digitálního prostředí je pro CX rozhodující. Přehlednost kanálů, spolehlivost streamovacích platforem a intuitivní procesy (například nákup lístků) se staly klíčovými faktory v zákaznické zkušenosti.
  • Značky v sektoru by měly zapracovat na pilíři empatie a řešení problémů. Právě rychlá a vstřícná podpora dokáže otočit negativní zkušenost v pozitivní.

Netflix používám často, oceňuji širokou nabídku i jednoduché ovládání. Jen cena předplatného se pořád zvyšuje a člověk už musí přemýšlet, jestli mu to stojí za to.

Žena, 31 let

Kdo jede na vlně

Spotify zaznamenalo raketový růst. Vděčí za to ovládání, personalizaci i široké nabídce obsahu.

Netflix je v Česku stále oblíbenější, a to zejména pro širokou nabídku obsahu v češtině a uživatelsky přívětivé prostředí. Ozývá se ale i kritika ohledně ceny předplatného.

Cinestar se posouvá výrazně nahoru a potvrzuje, že kinům zatím neodzvonilo. Zákazníci chválí sály, čistotu i zákaznický servis. Jen občerstvení by podle některých mohlo být levnější.

Porovnání s rokem 2024