| Umístění v sektoru | ||||
|---|---|---|---|---|
| Pořadí a posun v sektoru |
Značka | Celkové umístění |
Meziroční posun |
|
| 01 | = | Spotify | 7 | +40 |
| 02 | = | Netflix | 25 | +24 |
| 03 | + | CineStar | 35 | +40 |
Platformy si v posledním roce daly záležet na personalizovaném obsahu, který divákům naservírovaly rovnou na domovskou stránku, a ušetřily jim tak útrapy s výběrem.
Všechny subsektory investují do zlepšení kvality služeb, ať už pomocí rozšiřování digitálních služeb a obsahu, nebo koupí nových technologií. Tím zvyšují očekávání zákazníků, které je nutné naplnit prozákaznickým přístupem ve všech komunikačních kanálech.
Stupně vítězů v sektoru znovu dokazují, že naslouchání zákazníkům je klíčovým faktorem pro úspěch značky.
Netflix používám často, oceňuji širokou nabídku i jednoduché ovládání. Jen cena předplatného se pořád zvyšuje a člověk už musí přemýšlet, jestli mu to stojí za to.
Žena, 31 letSpotify zaznamenalo raketový růst. Vděčí za to ovládání, personalizaci i široké nabídce obsahu.
Netflix je v Česku stále oblíbenější, a to zejména pro širokou nabídku obsahu v češtině a uživatelsky přívětivé prostředí. Ozývá se ale i kritika ohledně ceny předplatného.
Cinestar se posouvá výrazně nahoru a potvrzuje, že kinům zatím neodzvonilo. Zákazníci chválí sály, čistotu i zákaznický servis. Jen občerstvení by podle některých mohlo být levnější.