Stáhnout publikaci

Jak šel čas s CX
Z kapky dat se stává oceán poznání

Kde CX začínalo Kde je CX dnes Kam CX směřuje
Základní zpětná vazba po nákupu nebo transakci Analýza v reálném čase Prediktivní analytika (technologie odhadnou potřebu zákazníka dříve, než ji vysloví)
Roztříštěná a nepropojená zákaznická data Datová integrace (platformy pro propojení dat z více systémů a tvorbu jednotného profilu zákazníka) Unifikované CX platformy (plně integrované systémy, všechna data a služby propojené dohromady)
Personalizace omezena na základní segmentaci Zkušenosti šité na míru díky datům o chování zákazníků v reálném čase AI personalizace (přizpůsobení interakcí jednotlivci podle jeho chování a kontextu napříč všemi kontaktními body)
Dlouhá doba odezvy Rychlejší a lépe dostupná podpora Předcházení problémům pomocí AI
Dominance kamenných prodejen Propojení e-shopů a kamenných prodejen Rozšířená (AR) a virtuální realita (VR) pro plně digitální zážitky
Omezené poznatky o zákaznících a jejich chování Rozhodování na základě dat Hluboké porozumění zákazníkovi (vnímání poznatků o optimalizaci produktů, služeb a zákaznické zkušenosti v každé fázi)
Spokojenost zákazníků jako primární metrika (průzkumy spokojenosti a NPS) Analytika celé zákaznické cesty Prediktivní analytika v reakci na emoční signály prostřednictvím hlasu, textu a AI pro rozpoznávání obličeje
Chybějící reaktivní marketing Reaktivní marketing Plně automatizované kampaně řízené AI v reálném čase