| Umístění v sektoru | ||||
|---|---|---|---|---|
| Pořadí a posun v sektoru |
Značka | Celkové umístění |
Meziroční posun |
|
| 01 | + | Ovocný Světozor | 46 | -16 |
| 02 | + | Starbucks | 47 | +23 |
| 03 | + | Bageterie Boulevard | 60 | +5 |
Zákazníci oceňují snadné objednání (aplikace, drive-thru, kiosky) a chuť, na kterou se mohou spolehnout. Zároveň jsou mimořádně citliví na cenu a velikost porcí – inflace zvedla poptávku po slevách a akcích.
Největší rozkol vyvolává konzistence kvality napříč pobočkami a rozvozem: i oblíbené značky umí zklamat studeným jídlem, zpožděním nebo chybějící položkou. Jakmile ale podpora zvládne rychle a dobře zareagovat, zákazník umí odpustit a zapomenout.
V kamenných provozech rozhoduje čistota, kapacita sezení a přívětivost personálu. V kavárnách zákazníci snesou vyšší cenu, pokud ji vykompenzuje dlouhodobá kvalita a příjemné prostředí.
„Zdravější“ koncepty (BB, UGO, Fruitisimo) táhnou čerstvostí, ale narážejí na vysoké ceny.
Bageterie Boulevard má zajímavou nabídku a jídlo je dobré, ale rychlost obsluhy se výrazně liší podle pobočky. Někde je vše v pohodě, jinde se čeká dlouho.
Muž, 34 letOvocný Světozor je nadále oblíbený pro kvalitní, chutné produkty a velký výběr sortimentu. Omezená síť poboček a zvyšující se ceny ale oslabují jeho pozici.
Starbucks narůstá CX skóre i popularita v Česku. Zákazníci vyzdvihují atmosféru, konzistentní kvalitu a mezinárodní standard.
Bageterie Boulevard si polepšila. Vděčí za to širší nabídce i modernizaci restaurací. Stále ale zaznívají připomínky k pomalé obsluze i různé kvalitě napříč pobočkami.