| Umístění v sektoru | ||||
|---|---|---|---|---|
| Pořadí a posun v sektoru |
Značka | Celkové umístění |
Meziroční posun |
|
| 01 | + | Exim Tours | 45 | +18 |
| 02 | - | Booking.com | 54 | -20 |
| 03 | + | RegioJet (Student Agency) | 80 | +19 |
Společnosti musí řešit komfort nejen z běžné cestovatelské stránky, ale i z pohledu zaměstnance, který potřebuje dobré podmínky k práci.
Přetrvávající nedostatek kvalifikovaných pracovních sil částečně řeší automatizace, např. v podobě samoobslužného check-in/check-out nebo robotických uklízečů. Ztráta osobního kontaktu ale přináší i rizika, třeba problémy s identifikací hostů.
Trend digitalizace v sektoru sílí. Ta přináší pohodlnější procesy i úsporu, ale i nové regulatorní a bezpečnostní otázky.
S Exim Tours jsme byli spokojeni, všechno proběhlo bez problémů a delegátka byla ochotná. Oceňuji, že se na cestovku můžeme spolehnout. Jen ceny už nejsou tak výhodné jako dříve.
Žena, 52 letExim Tours sklízí chválu za osobní přístup na pobočkách i zájezdech, pro který se zákazníci rádi vrací.
Booking.com se výrazně propadl. Přestože je rozhraní platformy intuitivní, body společnost ztrácí kvůli slabé komunikaci některých poskytovatelů ubytování.
RegioJet jede vpřed. Lidé oceňují pohodlí a spolehlivost. Kritika zaznívá směrem k provozním aspektům, jako třeba řazení vagonů.