| Umístění v sektoru | ||||
|---|---|---|---|---|
| Značka | Celkové umístění |
|||
| 01 | Hyundai | 17 | ||
| 02 | Škoda Auto | 42 | ||
| 03 | Volkswagen | 105 | ||
Automobilky se pyšní skvělým hodnocením v pěti ze šesti pilířů. Informace jsou dobře dostupné online i přímo u dealerů, a každý si tak přijde na své. Zaostává pilíř čas a úsilí – výběr vozu, jeho financování a servis i nadále spolknou hodně času i energie. Většina značek zatím nenabízí doručení vozu až domů a v případě poruchy si zákazník na opravu počká delší čas.
Hyundai těží z lokální výroby a z velké prodejní a servisní sítě. Kvalita vozů je ověřena několika generacemi a cena je v porovnání s dalšími značkami stále trochu nižší.
Škoda Auto neboli „česká vlajková loď“ je oblíbená a profituje ze své pověsti tradičního výrobce. Zákazníci očekávají spolehlivý vůz s moderními asistenty, který opraví v podstatě kdekoliv. V poslední době ale přestává být cenově dostupný.
Volkswagen platí za „německou kvalitu“, což zajišťuje pravidelný přísun zákazníků. Přestože Češi stále preferují spalovací motory, ze značek na českém trhu má nižší podíl.